Monday 13 February 2012

Punce kematian Whitney Housten.

salam.

kem, ko tau tak ada orang mati. orang mati?sape pulak ni? tetibe jee mak gua tanye gua. then mak gua kate "ala, yang nigga tu" amboi. niggar tu. kahkah. then baru gua ingat yang whitney housten baru je RIP. so gua google ar sebab musabab serta punca punca untuk gua bercerita pada mak gua nanti.

ok,punce kematian masih belum pasti dan masih dalam siasatan pihak berkuasa. cume ape yang gua tau ialah sebelum kematian pihak berkuasa ada terjumpa 'botol pil pelbagai' . gua pun tak faham dan tak tau ape benda 'pil pelbagai' tu coz gua bukan doktor. yang gua tau mediang ada ambil ubat preskripsi Xanax, yang sering digunakan untuk merawat keresahahan dan apabila bertindak balas dengan alkohol akan membuatkan penggunanya mengantuk. maybe mendiang overdose? gua pon taknak assume ape ape coz gua pon bace bace dari internet jee dan pihak berkuasa masih menjalankan siasatan keatas mediang.

so gua just akan cerita kat mak gua yang mendiang ada ambil ubat keresahan dan minum minum sikit dan punce kematian masih tidak dapat dikenalpasti.
thanks google.

-out

No comments:

Post a Comment