Sunday 12 February 2012

masalah masalah.

Salam.

lamenyee tak update blog, sampai berlendir lendir pula. cehh, macam gua blogger tegar lak. kahkah. gua bukan update blog ikut hari, tapi gua update blog ikut mood dan taknak dimamah trending semasa. semasa ke? so ape yang gua rasa gua nak tulis, gua update. so, tak perlu hensem untuk difollow ye ye.

kita apabila makin besar, makin dewasa, akan timbul tanggungjawab yang perlu dan harus kita tanggung walau kita suka atau tidak. kan bagus boleh jadi 'budak' atau 'remaja' sahaja. tidak perlu fikir akan masalah, hanya tahu berseronok dan bergembira. tapi,sampai bila kan?
walaupun gua nampak seperti seorang yang suka bergembira dan selalu tersenyum, tapi tidak bermakna gua tiada masalah.setiap orang ada masalah sendiri, dan ia terpulang pada setiap individu untuk menyelesaikannya

masa gua update ni gua ada masalah, so gua update ar bagi menjage hati mood gua kerana kalau gua update hari hari, itu bermakna gua menduakan mood mood gua. gua tak sanggup kerana gua setiee orangnya. setia ke? haha.


-out

No comments:

Post a Comment